Recenzija – One Piece: Burning Blood

Namco Bandai
Namco Bandai

Recenzija – One Piece: Burning Blood
Pišu: Bojan Dacković i Filip Savić
Ova igra je bazirana na mangi i animeu “One Piece”. Sama igra zauzima svoju specifičnu formu, u samom duhu je tabačine, ali postoji i doza Hack’n’Slash-a u igri. Ako ste obožavaoc originalnog materijala, znate da “One Piece” ima mnogo epizoda i još više likova. Smisao tome da su svi likovi na jednom mestu daje činjenica da se dešavanja u igri vode od takozvanog „Paramount War-a“ pa nadalje.

Namco Bandai
Namco Bandai

Oda je uvek bio atipičan u dizajnu svojih likova, što se lako može primetiti čak i u ovoj igri jer nema mnogo sličnih likova, osim možda Nami i Robin, koje su vremenom postale izvor dosta kontraverza zbog svojih naglih vizuelnih promena, što u današnje vreme to pod strogom metom feminizma (a pre par godina im nije smetala Rangiku iz mange „Bleach“, devojku istih, ako ne čak i neverovatnijih proporcija). Kada već spominjemo prolazne faze, da li je ovo konačno igra vredna „One Piece-a“ ili samo još jedan od prolaznih naslova? Nas odgovor je; Ima nade.

Gameplay je takav da je lako ući u igru, ali svako ko želi može da poboljša svoje sposobnosti. Za razliku od većina Namco-Bandai igra baziranim na anime naslovima, vidi se uložen trud mehanike i želja da se separatiše od „Naruto“ igara. „One Piece“ za početak ume biti čudan, ali vremenom se vidi da postoje određene dubine u njegovoj mehanici, što naravno stvara veću želju za napredovanjem. Namco-Bandai je konačno izbacio igru u anime sferi gde nije poenta samo drndati jedno dugme… Što je jako dobra stvar.
Vidi se da Namco-Bandai ulaže više u svoje igre, a primer toga je naravno „Poken Tournament, igra o kojoj će biti više reči u budućnosti.

Igra je svakako raznovrsna, od likova sa kojima je moguće igrati, kao i još više pomoćnih likova.
Grafika je u duhu animea, kao i muzika. Igra je uglavnom fluidna i predstavlja potrebno osveženje fighting sceni baziranoj na anime kulturi.

Jedina mana igre, je sledeća: Pravljena je za fanove. Ako ste “One Piece” fan, ova igra će vas oduševi, prepuna je trivia koje će vas uvek nostalgično nasmeju. Ali igra nije toliko pravljena za ostatak padobranaca, jer se ne trudi da objasni svet kao i bilo šta drugo.
Tako da ako stvarno želite da uživate i ako ste ljubitelj “One Piece” serijala, ovo je igra za vas, u suprotnom, vaše reakcije će biti:

Šta koji đavo?
Ček, je l’ ovaj lik T-Rex ili čovek?
Alo bre, ko smišlja ove gluposti…

One Piece Burning Blood 3
Namco Bandai

„One Piece“ svakako nije za svakog, kao i njegov dizajn generalno.

Sve u svemu, igra je pravljena za fanove, kao takva super je. Na prvi pogled je prosta, ali postoje dubine u njenim mehanikama. Naravno, daleko je to od toga da može da se upoređuje sa “Tekken” i “Soul Calibur” franšizama, ali vidi se da su počeli da ulažu više truda u svoje naslove. Lepa vest je što je PC port odložen. Zašto je odlaganje lepa vest? Zato što daju do znanja da ne žele da naprave istu grešku kao sa „Pirate Warriors 3“ za PC.

Namco Bandai je ugovorom „Naruto“, #One Piece“ i „Pokemon“ fransize u domenu tabačina pokazao da nema favorizma i da zapravo nadalje, žele da ugode fanovima.

— Svoja mišljenja za ovaj tekst dali su: Bojan Dacković i Filip Savić

This post has been viewed 57 times