Aldnoah.Zero part 2 – recenzija (Efendija)

Aldnoah.Zero part 2 - recenzija (Efendija)

Kako bi rekli naši stari, LET’S GET THIS SHIT OVER WITH!
Druga sezona tj. drugi deo (zapravo koga briga) dešava se 19 meseci posle Slejnovog promašaja na odstojanju s kog bi i slepac bio uspešniji… i naravno Sazbaumovog ranjavanja lude princeze. Nikome ovde nije dozvoljeno da umre, osim hrpi bezimenih vojnika, silnim Vers mechovima s jednokratnom upotrebom, grofu KRUTeu (bog da mu dušu prosti) i… spojlers spojlers Sazbaumu (slava mu). Tokom ovih mučnih dvanaest epizoda pratimo Slejnov uspon u člana vladajuće elite Marsovaca, Inahovo uobičajeno dezintegrisanje svega što ljuti protivnik pošalje, oporavak i buđenje najbolje anime princeze u zadnjih deset milenijuma (Slejn nije postao novi Mr. Freeze, jebi ga) i kompletno mlaćenje prazne slame dok šou fantastično tone bez ikakve šanse za spasenjem. Lagano bi se ovde tekst mogao završiti. Sva sreća pa nisam baš toliki skot.

~.~

Aldnoah.Zero part 2
Aldnoah.Zero part 2

Bogu ocu Inahu ubačeno je kibernetsko oko uz čiju pomoć biva još svemoćniji, ako je to uopšte bilo izvodljivo… a jeste. Uvaženi scenaristi (ma da) iskoristili su ovu priliku da ga učine pričljivijim i za trunku emotivnijim robotom (sada delom i bukvalno hehehe) zbog čega kontam da im se treba klanjati dok nam telo ne otrni. Šmizla Slejn je u maksimalnom kurčenje modusu osvajanja planete Zemlje (obavijeno jednostranom, opsesivnom, samo-što-nije-za-Lazu ljubavlju prema Asejlum kučki, naravno). Jedan od najboljih hepeninga ove sezone je zapravo povratak Koičira Marita (aka lika sa pljoskom) u jebenu mecha kabinu – ukupno posle “samo” 16 epizoda Marito rides again bejbi. Sledeći vilica-do-poda momenat je prestanak solo napada Vers mecha igračaka u 19. epizodi. Slejn im je konačno uterao u glavu (a možda i u dupe) da je krajnje vreme za grupnjak da bi i oni karali a ne samo Inaho. Avaj, (s)ekspedicija u sastavu portabl sv. Ilije, F-117A nevidljivog Vers proizvodnje i beskonačno kvantno-klonirajućeg grofa prevremeno svrši… posao. Ne vredi, niko nema veći od Inaha. /uozbilji se malo čoveče (prim. autora)

~.~

U postavu katastrofalnih likova ubacuje se Lemrina, princeza broj dva (ajoooooj), u kompletu sa invalidskim kolicima (fakin ofkors), zavišću prema polu-sestri i paljenjem na Slejna. Blagi užas lik, kao devedeset devet do sto posto svih ostalih genijalaca kojima nas je Aldnoah.Zero konstantno i nesebično čašćavao, vredi ponoviti. Grof Mazurek je takođe novajlija… zapravo kurir sa misijom vraćanja izvesnog lančića princezi. Pravi je mučenik pomenuti lančić, kruži od bagre do bagre. KRUTeov sin tu je da postane carski zet (OMG Inaho ispaljen… kurvooooo). I Harklajt, odani Slejnov sluga, saradnik i obožavalac. Stari likovi ne poseduju nikakav razvoj i kao što se da pretpostaviti, samo repriziraju svoju potpunu beskorisnost, nezanimljivost i prirodu statista. Napomena da Edi, prokleta služavka istu funkciju vrši i u službi Lemrine (dok se Asejlum ne probudi) pa je apsolutno logično izvesti zaključak da je ultra deficit na Versu kada je u pitanju dvorska radna snaga.

~.~

Toliko je propušteno prilika za građenje jednog detaljnog i uverljivog sveta da je to neverovatno. Mada Aldnoah je ovo, više ništa ne može da čudi. Nigde o životu običnih stanovnika Zemlje, o uticaju jebenog planetarnog rata na njihovu svakodnevicu, nigde da vidimo te višestruko pominjane potlačene klase na dnu hijerarhijske Vers lestvice i njihove muke, nigde političkih intriga izuzev prostog “Slejn je sada in, ‘ajde da mu se klanjamo svi”. Pa nigde ni razrađenih flešbekova nema da shvatimo zašto je Inaho onakav… robot (jebi ga, morao sam opet) i na šta je Slejn ličio dok mu je otac bio živ (koga takođe nikada spazili nismo a bio je potencijalno značajan lik).

~.~

Aldnoah.Zero je na kraju ispao poput nekog komedijaškog izleta uz najblaže rečeno neuverljivu masku jedne totalno ozbiljne serije sa strava likovima za koje nas realno boli kurac kao i za seriju u kompletu.

by: Efendija

This post has been viewed 8.616 times